Agrese/šikana
Literatura
- Janošová, P., Kollerová, L., Zábrodská, K., Kressa, J., & Dědová, M. (2016). Psychologie školní šikany. Grada.
- Kolář, M. (2001). Bolest šikanování: Cesta k zastavení epidemie šikanování ve školách. Portál.
- Kolář, M. (2011). Nová cesta k léčbě šikany. Portál.
- Kolář, M. (2016). Odborník na řešení školní šikany a kyberšikany první úrovně. Národní institut pro další vzdělávání.
- Kolář, M. (2013). Výcvik odborníků v léčbě šikany. Pražská vysoká škola psychosociálních studii.
- Martínek, Z. (2015). Agresivita a kriminalita školní mládeže: 2., aktualizované a rozšířené vydání. Grada.
- Matthews, J., Matthews, A., & Zajícová, K. (2015). Stop šikaně!. Baroque Partners s.r.o.
- Mayrock, A., & Diestlerová, P. (2016). Jak přežít šikanování. Portál.
- Říčan, P. (2010). Jak na šikanu. Grada.
- Balcar, K. (2012). Psychosociální problematika vývoje, jeho poruch a nápravných opatření v rodinách dětí a dospívajících. Pražská vysoká škola psychosociálních studií.
- Bučilová Kadlecová, J., Krejčová, L., & Mertin, V. (Eds.). (c2010). Pedagogická intervence u žáků ZŠ. Wolters Kluwer Česká republika.
- Dahlin, D. (2018). Stůjte si za svým: i citliví lidé se dokážou vymezit. Portál.
- Geldard, K., & Geldard, D. (2008). Dětská psychoterapie a poradenství. Portál.
- Glasser, J. M. & Kushner J. M. (2018). Jak přežít, když nerozumím emocím. Portál.
- Honzák, R. (2017). Psychosomatická prvouka. Albatros Media as.
- Křivohlavý, J. (2004). Jak přežít vztek, zlost a agresi. Grada.
- Martin, P. (2020). Karty emocí. Synergie.
- Matějček, Z. (1991). Praxe dětského psychologického poradenství. Státní pedagogické nakladatelství.
- Matějček, Z. (2017). Rodiče a děti. Vyšehrad.
- Morschitzky, H., & Sator, S. (2014). Deset tváří úzkosti (Vol. 89). Portál.
- Mydlíková E. (ed.) (2021). Diagnostika syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte. Portál.
- Poněšický, J. (2004). Agrese, násilí a psychologie moci. Triton.
- Poněšický, J. (2002). Psychosomatika pro lékaře, psychoterapeuty i laiky. Triton.
- Prašková, H. (2007). Asertivitou proti stresu: 2., přepracované a doplněné vydání. Grada.
- Pugnerová, M., & Kvintová, J. (2016). Přehled poruch psychického vývoje. Grada.
- Ronen, T. (2000). Psychologická pomoc dětem v nesnázích: kognitivně-behaviorální přístupy při práci s dětmi. Portál.
- Rosenberg, M. B. (2020). Nenásilná komunikace v praxi [Living nonviolent communication] . Portál.
- Röhr, H. P. (2018). Sebeúcta u dětí: jak ji pěstovat a chránit (Vol. 116). Portál.
- Stočesová, V., & Čáp, D. (2020). Psychoterapeutická práce s původci domácího násilí: zvládání vzteku, agrese a násilných projevů. Portál.
- Winnicott, D. W. (2018). Hraní a realita. Portál.
Internetové zdroje
Neziskové organizace
Videa
Podcasty
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím