Zpět na Připravenost na práci s dětmi s duševními potížemi

MARKÉTA – DUS_02_02_03_DUSP17

Markéta vyzdvihla důležitost následného vzdělávání.

 Textová verze

MARKÉTA pracovala jako psycholožka na základní škole, kde se setkávala s dětmi trpícími různými psychickými poruchami …více

Tazatel: Jak tě připravilo tvé studium na, na práci s dětmi s duševním onemocněním? 

Markéta: Troufám si říct, že téměř nijak, mám vystudovaného jednooborový psychologa magistra. Práce s dětma, nevybavuji si, že bychom měli jedinou přednášku, jediné co, tak co jsme měli povinný praxe, tak jsem jednu praxi, asi 40 hodin měla u Karla Balcara, který měl dětskou terapeutickou skupinu, takže jsem tam několik měsíců docházela do skupiny, což bylo fajn. Ale to je jediný, co z té vysoké školy mám, jinak vlastně si myslím, že jako všechno, to jak pracuju s dětma mám buď z nějakých kurzů, který si teďka dělám zpětně, nebo že se nějak jako dovzdělávám anebo nějaká intuice a nějaký jako jiný zdroje, ale ze školy si myslím, že téměř nic.

Další zkušenosti:

Marek se necítil dostatečně připraven na problematiku duševního onemocnění u dětí.

Leňa zdůraznila potřebu více praxe ve výuce.

Markéta vyzdvihla důležitost následného vzdělávání.

Pro Ondřeje byla důležitá vzájemná podpora a konzultace v pracovním prostředí.

Miroslav vnímal propojenost jako největší výhodu práce v multidisciplinárním týmu.