Zpět na Co pomáhá dětem s ADHD ve škole

Dcera Evy měla oporu ve víře a farářce.

Eva

  • Věk rodiče v době rozhovoru: 41 let

Textová verze


P: Víra a ADHD. Dcera chodí na náboženství do sboru od pěti let. Měli jsme obrovský štěstí na paní farářku, která vlastně měla pět dětí. Z čehož dokonce o jedno přišla v jeho raný dospělosti a je to člověk, kterej má mimořádný nadání pro práci s dětma a dospělýma a v jejich  ústech ta víra, to není slovo. Člověk to z ní cítí,když to řeknu jednoduše tak to dítě věří, že Bůh je tady, je se mnou, je dobrý a má mě rád stejně tak jako všechny lidi, takže pro ni je to něco, co žije. A právě tím, že je dcera hrozně citlivá na tyhle věci v pozadí, tak si k ní utvořila strašně silnej vztah a když se potřebuje s někým poradit, tak jde za ní a tam mám perfektní pocit, že vím, že ať ta rada přijde jakákoliv, že bude opravdu taková, která nepotlačí nebude dceru potlačovat a zároveň jí bude vést k tomu brát ohled na druhý. Že to bude rada tím správným směrem.


Další zkušenosti:

Syn Ivany se připravoval lépe na předměty, kde ho učitelé měli rádi.

Paní učitelka bral podle
Hanky B. konflikty mezi spolužáky s rezervou

Ivana byla ráda, že její syn byl spolužáky respektován i přes své specifické zájmy.

Michaela nakoupila pomůcky, které u jejím dětem pomáhaly také pro ostatní děti ve třídě.

Klára se domluvila s učitelkou, že nebude mít syn úlevy, pokud to nebude potřeba.

Pavle pomohlo doporučení psycholožky pro učitelky, jak lépe zvládat situaci mezi dětmi ve školce.

Julie synovi prokládala domácí úkoly hrou a odměnou.

Dcera Evy měla oporu ve víře a farářce.