Zpět na Co pomáhá dětem s ADHD ve škole

Julie synovi prokládala domácí úkoly hrou a odměnou.

Julie

  • Věk rodiče v době rozhovoru: 38 let

Textová verze


P: A to se jim snažím celou dobu předat a to se mi nepodařilo, že pokud oni nebudou poslouchat to, co on jim říká, tak on nebude poslouchat to, co oni říkají jemu. Já vím, že to není žádoucí chování, ale s ním se dá domluvit na všem. Já se s ním už v tuto chvíli, od té doby, co jsme od školky ustoupili od bití a řvaní, tak se s ním v tuto chvíli domluvím na všechno. A aji když se s ním úplně nemůžu domluvit, tak mu řeknu: „Ty synu, tak to teďka necháme, vidím, že teďka nemůžeme najít společné řešení, zkusím to probrat za chvilu“. Já s ním nemám jedinej konflikt, on se naštve kvůli něčemu, že mu nedovolím zrovna počítač a potřebuju, aby udělal nějaké věci, jinak my normálně funguje, zvládáme domácí úkoly a všechno. On udělá část a pak si zahraje piškvorky, udělá část a dostane hrst rozinek , já vim, že to v tý škole nejde, ale mně to takhle bezvadně funguje.


Další zkušenosti:

Syn Ivany se připravoval lépe na předměty, kde ho učitelé měli rádi.

Paní učitelka bral podle
Hanky B. konflikty mezi spolužáky s rezervou

Ivana byla ráda, že její syn byl spolužáky respektován i přes své specifické zájmy.

Michaela nakoupila pomůcky, které u jejím dětem pomáhaly také pro ostatní děti ve třídě.

Klára se domluvila s učitelkou, že nebude mít syn úlevy, pokud to nebude potřeba.

Pavle pomohlo doporučení psycholožky pro učitelky, jak lépe zvládat situaci mezi dětmi ve školce.

Julie synovi prokládala domácí úkoly hrou a odměnou.

Dcera Evy měla oporu ve víře a farářce.