Zpět na Spolupráce s rodiči

Andree a mamince jejího studenta fungoval domluvený postup s lístečky.

Andrea

Textová verze


P: Toto se mně osvědčilo, a dokonce se to osvědčilo i některým maminkám, které se mě ptaly na radu. Takže říkala jedna maminka, že mají hrozný problém s tím, že s klukem všechny věci večer nachystá. To, co si má brát do školy. Maminka ráno teda odejde dřív, protože musí do práce, a kluk přijde ke dveřím, vzpomene si, že si chce vzít nějakou hračku třeba, vrátí se pro ni, ale aby si pro tu důležitou hračku udělal místo v aktovce, tak nějaké věci vydělá. Takže dá tam hračku a odchází. Takže jsme zkusili, že maminka udělala kartičky, upravila mu to podle sebe se smajlíčkama. Na vchodové dveře zevnitř mu přilepila „Zkontroluj pouzdro“ nebo „Zkontroluj aktovku.“ Takovéto lístečky a on, když tam přišel a zamykal, tak fakt viděl: „Jo, aha, musím si zkontrolovat, jestli jsem zas něco nevytáhl.“ Takže zkontroloval, popřípadě doplnil a šel do školy a bylo to v pořádku. To mi tenkrát maminka děkovala po 14 ti dnech, že za 14 dnů poprvé v životě nic nezapomněl. Že si všechno takto vzal s sebou do školy.


Další zkušenosti:

Podle Jitky by rodič neměl být školou přetížen.

Andree a mamince jejího studenta fungoval domluvený postup s lístečky.

MaminkaJirky svěřence nesouhlasila s vyhozením jejího syna z tenisového tréninku.

Robert zažil více rodičů, se kterými byla spolupráce náročná.

Klára informovala rodiče skrze komunikační sešit, který svým studentům zavedla.

Jitka B. podporovala rodiče v informování školy, když se jim líbily školní akce.

Andrea rodičům doporučovala studenty medikovat, protože léky mohou pomoct s projevy.

Jirka zažil na tenise rodiče, kteří ho podporovali v jeho rozhodnutích.