Zpět na Začátky práce pedagogů se studenty se specifickými vzdělávacími potřebami

Marin se s přechodem ze základní školy do dětského domova srovnal rychle.

Marin

  • Věk pedagoga v době rozhovoru: 39 let

Textová verze


T: Jaké to pro tebe bylo poprvé, když si přišel do kontaktu s dětmi s ADHD? Vzpomeneš si?

P: Vzpomenu. Já jsem do toho vlítnul tak trošku rychle. Přešel jsem ze základní školy do dětského domova, kde máme děti s problémy, poruchami. Takže ten přechod zas až tak drastický nebyl. Myslím, že jsem se s tím srovnal rychle, protože je to možná taky mojí empatií. Já jsem se vžil rychle do jejich situací. A začali jsme to. Najel hned rychle na tu jejich notu. Takže jsem se v tom začal prostě trošku angažovat, aniž bych moc přemýšlel nad tím, jestli se mi tím změnil život, nebo můj postoj k danému problému. Nevím, asi bych tohle nedokázal říct.


Další zkušenosti:

Andrea čelila v začátcích dysfunkční třídě.

Studenty s ADHD měl Robertrád, protože z nich mohl čerpat aktivitu.

Marin se s přechodem ze základní školy do dětského domova srovnal rychle.

Robert se po celou kariéru průběžně vzdělával.

Andrea popisovala různou kvalitu vysokých škol a pořádaných kurzů.

ProJarmilu bylo důležité, že si mohla v praxi hned ověřit získané informace.