Zpět na Začátky práce pedagogů se studenty se specifickými vzdělávacími potřebami

Studenty s ADHD měl Robert rád, protože z nich mohl čerpat aktivitu.

Robert

  • Věk pedagoga v době rozhovoru: 52

Textová verze


P: Řeknu vám to obecněji. Na začátku mé kariéry v prvních řekněme 3 letech mně kluci říkali: „No, pane učitel, vy fandíte holkám.“ A já jsem říkal: „Ne, nefandím holkám. Nenadržuju jim, uč se jako holky, buď připravený jako holky, piš si do sešitu jako holky a budu ti fandit taky.“ Taková pitomost. Pak jsem poznal, že naopak ty lidi, kteří se ptají, kteří dělají bordel, kteří v podstatě do všeho strkají nos, který hledají v aktivitě, kde nechal tesař díru, tak z těch musíme nebo můžeme hrozně čerpat.


Další zkušenosti:

Andrea čelila v začátcích dysfunkční třídě.

Studenty s ADHD měl Robertrád, protože z nich mohl čerpat aktivitu.

Marin se s přechodem ze základní školy do dětského domova srovnal rychle.

Robert se po celou kariéru průběžně vzdělával.

Andrea popisovala různou kvalitu vysokých škol a pořádaných kurzů.

ProJarmilu bylo důležité, že si mohla v praxi hned ověřit získané informace.