Ivana byla ráda, že její syn byl spolužáky respektován i přes své specifické zájmy.
P: O to jsem pyšnější, že v té škole, kam nastoupil v první třídě, tak zůstal s tím kolektivem až do sedmý, a oni už ho znají jakožto podivína, a tohle mají rozdejcháno. Zažívat to, co zažívají některý naši žáci, že putujou, jeden rok byli na tej škole, pak je vyhodili, jsou na další škole, tak to si myslím, že to je nejhorší, co pro to dítě může bejt, protože ten kolektiv to dítě nerozdejchá. A syn má to štěstí, že je jich málo a jednak ty děti už vědí, ty spolužáci už vědí. Jinak by byl absolutním zdrojem šikany, jak si vyléčit sebevědomí a jak si užít, protože i to jeho oblíkání je značně specifický, on neřeší, že mu kouká půlku zadku. Teď mu ty kalhoty spadly, no tak mi spadly, neřeší jakejkoli diskomfort.