Zpět na Co pomáhá dětem s ADHD ve škole

Pavle pomohlo doporučení psycholožky pro učitelky, jak lépe zvládat situaci mezi dětmi ve školce.

Pavla

  • Věk rodiče v době rozhovoru: 30 let

Textová verze


P: Je fakt, že tenkrát v první třídě, to ještě nebyl v té logoškolce, byl tam mezi normálníma 28 dětma, tak paní učitelka vyřešila tak, že když něco udělal, tak šel prostě ke stolečku sám, nesměl si hrát a musel se jenom na ty děti dívat. Bylo to v takovém stylu udělané, tak jsem se pak bavila s paní psycholožkou, protože jsem se i domluvila s paní učitelkou, že jí napsala text, co se děje ve školce, jak to funguje a ona tenkrát paní psycholožka jim poradila, že takhle ne, že takhle to dítě bude odstrkované a bude z toho mít spíš trauma než nějaký jiný požitek, a že ho museli donutit, i když on to neuměl říct, aby se omluvil dětem, aby převzal zodpovědnost, že něco udělal a aby to věděl, “promiň” říct neuměl.


Další zkušenosti:

Syn Ivany se připravoval lépe na předměty, kde ho učitelé měli rádi.

Paní učitelka bral podle
Hanky B. konflikty mezi spolužáky s rezervou

Ivana byla ráda, že její syn byl spolužáky respektován i přes své specifické zájmy.

Michaela nakoupila pomůcky, které u jejím dětem pomáhaly také pro ostatní děti ve třídě.

Klára se domluvila s učitelkou, že nebude mít syn úlevy, pokud to nebude potřeba.

Pavle pomohlo doporučení psycholožky pro učitelky, jak lépe zvládat situaci mezi dětmi ve školce.

Julie synovi prokládala domácí úkoly hrou a odměnou.

Dcera Evy měla oporu ve víře a farářce.