Chlapec ze sedmé třídy má problém s regulací emocí. Dochází u něho k zdánlivě neadekvátním záchvatům vzteku. Sám udává problémy s třídní učitelkou, která mu prý v minulosti dokonce dala facku (což ona sama popírá). Chlapec ve škole zažívá sérii neúspěchů a kázeňských postihů (důtky třídního učitele, ředitele, zákaz účasti na lyžařském výcviku). Rozmohly se u něho i zažívací potíže, které by mohly být psychosomatického rázu.
Chlapec ze sedmé třídy má problém s regulací emocí. Dochází u něho k záchvatům vzteku a vulgárním projevům vůči spolužákům. V návalu silných emocí ve škole opakovaně něco rozbil, nebo například ve vzteku z prohry v míčové hře hodil silně míčem spolužákovi do obličeje.
Multidisciplinární tým provedl s chlapcem anamnestický rozhovor, během kterého působil tento žák velmi zakřiknutě a nevýrazně. Opatrně sdělil, že se třídní učitelce maximálně vyhýbá od té doby, co mu dala facku. Třídní učitelka popřela, že by k něčemu takovému došlo. Z pozorování nicméně vyplynulo, že s třídní učitelkou do jisté míry „bojuje“ i zbytek třídy.
Matka v rozhovoru, který kvůli jejímu pracovnímu vytížení proběhl pouze telefonicky, sdělila, že ví, že její syn „není svatý“. Prý však příliš nerozumí tomu, s čím má paní učitelka takový problém. Svému synovi ohledně facky plně věří. Chlapci se prý od té doby rozběhly zažívací potíže, zřejmě psychosomatického rázu.
Chlapec ve škole zažívá neúspěch a sbírá kázeňské postihy opakovaně. Byly mu už uděleny důtky třídního učitele i důtky ředitele školy. Má dokonce zákaz účasti na lyžařském výcviku z důvodu neadekvátního chování ve vyučovacích hodinách.