Zpět na Vnímání práce s cílovou skupinou

Jana – DUS_02_03_06_DUSP15

Výzvou pro Janu bylo rozpoznat, kdy byly potíže dané nemocí a kdy neochotou.

 Textová verze

JANA byla v době rozhovoru ředitelkou a učitelkou základní školy. …více

Jak jsem říkala na začátku, (nejtěžší je) rozpoznat, kdy je to daný tou jejich nemocí a kdy je to jakoby v uvozovkách rozjívenost, zlobení, rozmazlenost, nechuť pracovat zrovna. Tohle je úplně nejtěžší, určit jakoby tu hranici, kdy to omluvit tou nemocí a kdy naopak trvat důsledně na dodržování nějakých pravidel, protože je to zrovna daný, leností, nechce se mi a podobně. Takže tohle je pro mě úplně nejhorší, protože se mi to špatně poznává a chtěla bych to přenést těm dětem v rámci toho kolektivu, aby to taky uměly poznat, takže tohle je asi taková jako nejtěžší část asi úplně na tom všem.

Další zkušenosti:

Leňa musela zvládat rozmanitost a šíři práce, ale bavilo ji to.

Pro Tomáše bylo zpočátku těžké zvyknout si na množství práce a práci s menšími dětmi.

Stanislav popisoval, jak zvládal práci s dítětem v agresi.

Pro Terezu bylo nejhorší, když mělo dítě doma špatné zázemí.

Pro Marka bylo náročné odhadnout, do jaké hloubky může na dítě působit, a přijmout, že nemůže pomoci každému.

Jana – DUS_02_03_06_DUSP15 Výzvou pro Janu bylo rozpoznat, kdy byly potíže dané nemocí a kdy neochotou. Jak jsem říkala na začátku, (nejtěžší je) rozpoznat, kdy je to daný tou jejich nemocí a kdy je to jakoby v uvozovkách rozjívenost, zlobení, rozmazlenost, nechuť pracovat zrovna. Tohle je úplně nejtěžší, určit jakoby tu hranici, kdy to omluvit tou […]

Josef bojoval s rigidností systému.

Míša cítila bezmoc kvůli špatné dostupnosti psychiatrické péče.