Výzvou pro Janu bylo rozpoznat, kdy byly potíže dané nemocí a kdy neochotou.
Jak jsem říkala na začátku, (nejtěžší je) rozpoznat, kdy je to daný tou jejich nemocí a kdy je to jakoby v uvozovkách rozjívenost, zlobení, rozmazlenost, nechuť pracovat zrovna. Tohle je úplně nejtěžší, určit jakoby tu hranici, kdy to omluvit tou nemocí a kdy naopak trvat důsledně na dodržování nějakých pravidel, protože je to zrovna daný, leností, nechce se mi a podobně. Takže tohle je pro mě úplně nejhorší, protože se mi to špatně poznává a chtěla bych to přenést těm dětem v rámci toho kolektivu, aby to taky uměly poznat, takže tohle je asi taková jako nejtěžší část asi úplně na tom všem.
Pro Marka bylo náročné odhadnout, do jaké hloubky může na dítě působit, a přijmout, že nemůže pomoci každému.
Jana – DUS_02_03_06_DUSP15 Výzvou pro Janu bylo rozpoznat, kdy byly potíže dané nemocí a kdy neochotou. Jak jsem říkala na začátku, (nejtěžší je) rozpoznat, kdy je to daný tou jejich nemocí a kdy je to jakoby v uvozovkách rozjívenost, zlobení, rozmazlenost, nechuť pracovat zrovna. Tohle je úplně nejtěžší, určit jakoby tu hranici, kdy to omluvit tou […]