Kiki učí na prvním stupni větší základní školy. V rozhovoru přiznávala, že při příchodu ukrajinských dětí po vypuknutí válečného konfliktu měla štěstí. Ve své třídě už totiž v té době měla dva ukrajinské a jednoho ruského žáka. I díky tomu se podle Kiki podařilo nově příchozí děti velmi rychle začlenit. Začátkem nového školního roku přišla do třídy další ukrajinská dívka, u které bylo začlenění horší. Kiki ji popisovala jako uzavřenější, bojácnější a nekomunikativní. Kiki vnímala, že s příchodem ukrajinských žáků jí přibylo práce, které už tak měla dost kvůli dalším dětem s podpůrnými opatřeními ve třídě. Na druhou stranu byla ráda za to, že ve třídě je asistentka pedagoga i další rusky mluvící žáci, kteří si navzájem pomáhali. Ostatním kolegům pedagogům by vzkázala, aby se příchodu cizojazyčně mluvících dětí nebáli. Kromě toho, že vše se dá zvládnout, může tato situace ostatní učitele rozvíjet.