Zpět na Projevy ADHD ve škole

Synové Michaeli se ve svých slovních projevech občas nezvládali kontrolovat.

Michaela

  • Věk rodiče v době rozhovoru: 33 let

Textová verze


P: V ten moment není schopnej to ovládnout. A zatím se nestalo, že by takhle k šípku poslal paní učitelku. Jak je doma, v tom svym prostředí a už po té škole potřebuje upustit páru, kde se snaží a doma občas pustí a je to hodně drsný. Malej to má jinak. Je manipulativní, má to má strašně velký ego. Tak jak malým dětem kolem toho 3. roku to ego nějak zaniká a pak se kolem puberty buduje, tak jemu to nikdy nezmizlo. Takže on je strašným způsobem vztahovačnej. Absolutně nechápe ironii, to teda nechápou ani dvojčata, ale on snad ještě míň. Když ho něco naštve, tak to okamžitě jde řešit, ale on to řeší způsobem, kdy ho třeba naštve starší brácha a on z té svoji pidi výšky vyskočí, chytne ho za vlasy, strhne si ho dolů a podá si ho naprosto masovym způsobem.


Další zkušenosti:

Sezení v lavici pro dceru Evy bylo nepříjemné, vytvořilo v ní napětí.

Podle Roberta byl syn fyzicky zdatný.

Synové Michaela se ve svých slovních projevech občas nezvládali kontrolovat.

Syn Pavly si pozornost ostatních dětí získával tak, že je občas bouchl nebo štípl.

Eva popisovala výkyvy pozornosti její dcery v průběhu vyučování

Petra vnímala, že syn dozrával a zlepšoval se i přes poruchu pozornosti.

Petra se obávala jak budou problémy s pozorností syna do budoucna ve vzdělání limitovat.

Jedním z rituálů syna Hanky bylo poslouchání pohádek.