Zpět na Co pomáhá dětem s ADHD ve škole

Michaela nakoupila pomůcky, které u jejím dětem pomáhaly také pro ostatní děti ve třídě.

Michaela

  • Věk rodiče v době rozhovoru: 33 let

Textová verze


P: Na speciální škole mají svých pomůcek hodně. Čas od času, třeba v 1. třídě jsme měli problém, kdy kluci nezvládali normální počítadlo. Tak jsem pátrala na internetu. Našla jsem počítací věžičku, do které se hážou kostičky, vidí, kolik tam těch kostiček je, a zároveň vedle toho jsou čísla. Tak jsme toho tehdy nakoupili víc. Dali jsme i do školy. Nechali si to tam – oni maj spoustu těch pomůcek. Na té normální škole už je to horší. Tam měl syn problémy se čtením, tak já jsem měla zalaminovanej papírek, vystříhávala jsem okýnko, sice se prodávaj zalaminovaný tabulky pro čtení, ale těch okýnek je tam víc. A on z toho byl zmatenej, který vlastně to okýnko má číst, aby bylo v tom řádku. Takže spíš si to jako vyrobíme my, ale paní učitelka je úplně super, že tu věc vezme a použije ji.


Další zkušenosti:

Syn Ivany se připravoval lépe na předměty, kde ho učitelé měli rádi.

Paní učitelka bral podle
Hanky B. konflikty mezi spolužáky s rezervou

Ivana byla ráda, že její syn byl spolužáky respektován i přes své specifické zájmy.

Michaela nakoupila pomůcky, které u jejím dětem pomáhaly také pro ostatní děti ve třídě.

Klára se domluvila s učitelkou, že nebude mít syn úlevy, pokud to nebude potřeba.

Pavle pomohlo doporučení psycholožky pro učitelky, jak lépe zvládat situaci mezi dětmi ve školce.

Julie synovi prokládala domácí úkoly hrou a odměnou.

Dcera Evy měla oporu ve víře a farářce.