Zpět na Pedagogické přístupy

Učitelka synovi Roberta uzpůsobovala styl výuky.

Robert

  • Věk rodiče v době rozhovoru: 46 let

Textová verze


P: Aby uzpůsobovali tomu styl výuky a zkoušení těchto dětí. To znamená, když vím, že paní učitelka mu vždycky přinesla stejnou písemku a řekla mu: “Udělej tohle.”. Řekla mu to tak, aby si toho ostatní děti nevšimly. On to udělal a ona ho známkovala podle toho. Takže on třeba dělal 2/3 než ostatní děti. Ona ho ale  známkovala, jakoby to byla plná písemka. Takže to znamená opravdu seznámit se, co která ta diagnóza znamená a uzpůsobit tomu styl výuky, styl zkoušení, styl komunikace s ním v tý třídě. Anebo takhle, podle mě by neměli zesměšňovat žádné dítě. To by mělo platit paušálně.  U těchto těch dětí specificky by měli vědět, jakým způsobem k němu přistupovat.


Další zkušenosti:

Učitelka synovi Roberta uzpůsobovala styl výuky.

Učitelky měly ve školce syna
Kláry rády, ve škole motivace chyběla.

Učitelka syna
Hanky ho měla opravdu ráda, vnímala hlavně jeho lepší stránku.

Paní učitelka syna
Hanky B. hledala důvod proč tolik zapomínal.

Dcera
Evy dostala poznámku za lhaní, protože nemohla najít žákovskou knížku.

Pro Robertova syna bylo náročné komunikovat s učitelkou před celou třídou.

Petra od učitelů dostávala za syna vynadáno. Pomohl přestup do jiné třídy ve školce.