Zpět na Pedagogické přístupy

Učitelky měly ve školce syna Kláry rády, ve škole motivace chyběla.

Klárka

  • Věk rodiče v době rozhovoru: 45 let

Textová verze


P: Ve školce měl super, to už jsem říkala, tam to bylo parádní. Oni viděli, co děláme, tak to tak brali, že prostě je jiný, měl tu asistentku,  hodně speciálních pedagogů, takže věděli co a jak. A měli ho rádi. Bylo to fajn. Ve škole , když chodil do třetí třídy, tak to taky bylo dobré. Potom dostali paní učitelku, kterou málem shodil ze schodů, protože  mu pořád něco asi už tam neměla být. Říkala jim, že oni ze školy ) stejně nikdy nic nebudou a že, a že pomocný zedník je taky práce. A takhle jako s nimi mluvila, tak asi nějakej syndrom vyhoření.


Další zkušenosti:

Učitelka synovi Roberta uzpůsobovala styl výuky.

Učitelky měly ve školce syna
Kláry rády, ve škole motivace chyběla.

Učitelka syna
Hanky ho měla opravdu ráda, vnímala hlavně jeho lepší stránku.

Paní učitelka syna
Hanky B. hledala důvod proč tolik zapomínal.

Dcera
Evy dostala poznámku za lhaní, protože nemohla najít žákovskou knížku.

Pro Robertova syna bylo náročné komunikovat s učitelkou před celou třídou.

Petra od učitelů dostávala za syna vynadáno. Pomohl přestup do jiné třídy ve školce.