Zpět na Pedagogické přístupy

Učitelka syna Hanky ho měla opravdu ráda, vnímala hlavně jeho lepší stránku.

Hanka

  • Věk rodiče v době rozhovoru: 48 let

Textová verze


P: Hodně pomáhalo třeba 4., 5., kde už se pomalu jde do té puberty. Hodně pomáhalo, že měl paní učitelku, která ho opravdu měla ráda. Vždycky jsem vnímala, že on má dvě polohy. Jednu úplně andělskou, kde byl miláček prostě největší, nebylo vřelejšího dítěte. A pak tu nesnesitelnou, kdy dostal takové to: “Nebudu to dělat, nedává mi to smysl a budu řvát.” Nebo: “Budu dělat nějaký věci, který se okolí nebudou líbit.” Tato paní učitelka v té 4., 5. upřednostnila tady toto a  si dělala si tak trošku, ne legraci, ale brala to lehčeji tu druhou stranu.


Další zkušenosti:

Učitelka synovi Roberta uzpůsobovala styl výuky.

Učitelky měly ve školce syna
Kláry rády, ve škole motivace chyběla.

Učitelka syna
Hanky ho měla opravdu ráda, vnímala hlavně jeho lepší stránku.

Paní učitelka syna
Hanky B. hledala důvod proč tolik zapomínal.

Dcera
Evy dostala poznámku za lhaní, protože nemohla najít žákovskou knížku.

Pro Robertova syna bylo náročné komunikovat s učitelkou před celou třídou.

Petra od učitelů dostávala za syna vynadáno. Pomohl přestup do jiné třídy ve školce.