Pro Robertova syna bylo náročné komunikovat s učitelkou před celou třídou.
P: Já samozřejmě vycházím z toho, že nemají celou třídu s těchto dětí, takže bych jim prostě doporučil, aby velmi dobře se seznámili s tím, co ta diagnóza reálně znamená, co to u toho dítěte způsobuje j za jeho vnitřní stavy Co to znamená vzhledem k jeho soustředění, k jeho motivovanosti, motivaci k jeho učení a aby tomu uzpůsobili ten styk s tím žákem.Myslím, že to jsme taky řešili s 1 z těch učitelek, žeho stresuje, když ho zkoušejí před celou třídou. Dokonce podle toho, jak on to vyprávěl, tak jsem tam náznaky zesměšňování.Samozřejmě to je blbě.Ve chvíli, kdy takovýhle dítě, když má tyhle problémy a učitelka ho postaví, já nevím, jestli to byl učitel nebo učitelka, před celou třídu a jako ho tam lehce zesměšňuje, tak ho vystavuje situaci, která je pro něj jako nezvládnutelná.