Zpět na Pedagogické přístupy

Pro Robertova syna bylo náročné komunikovat s učitelkou před celou třídou.

Robert

  • Věk rodiče v době rozhovoru: 46 let

Textová verze


P: Já samozřejmě vycházím z toho, že nemají celou třídu s těchto  dětí, takže bych jim prostě doporučil, aby velmi dobře se seznámili s tím, co ta diagnóza reálně znamená, co to  u toho dítěte způsobuje j za jeho vnitřní stavy Co to znamená vzhledem k jeho soustředění, k jeho motivovanosti, motivaci k jeho učení a aby tomu uzpůsobili ten styk s tím žákem.Myslím, že to jsme taky řešili s 1 z těch učitelek, žeho stresuje, když ho zkoušejí před celou třídou. Dokonce podle toho, jak on to vyprávěl, tak jsem tam  náznaky zesměšňování.Samozřejmě to je blbě.Ve chvíli, kdy  takovýhle dítě, když má tyhle problémy a učitelka ho postaví, já nevím, jestli to byl učitel nebo učitelka, před celou třídu a jako ho tam lehce zesměšňuje, tak ho  vystavuje situaci, která je pro něj jako nezvládnutelná.


Další zkušenosti:

Učitelka synovi Roberta uzpůsobovala styl výuky.

Učitelky měly ve školce syna
Kláry rády, ve škole motivace chyběla.

Učitelka syna
Hanky ho měla opravdu ráda, vnímala hlavně jeho lepší stránku.

Paní učitelka syna
Hanky B. hledala důvod proč tolik zapomínal.

Dcera
Evy dostala poznámku za lhaní, protože nemohla najít žákovskou knížku.

Pro Robertova syna bylo náročné komunikovat s učitelkou před celou třídou.

Petra od učitelů dostávala za syna vynadáno. Pomohl přestup do jiné třídy ve školce.