Zpět na Pedagogické přístupy

Petra od učitelů dostávala za syna vynadáno. Pomohl přestup do jiné třídy ve školce.

Petra

  • Věk rodiče v době rozhovoru: 45 let

Textová verze


P: Až paradoxním příkladem je, že jsem dostala vynadáno za to, že syn vytahoval z dávkovkovačů papírové ručníky.  Protože byly laciné a bylo jich tam nastrkaných hodně, tak  vytáhl víc než 1. I za to jsem dostala vynadáno, že se chová neadekvátně. Taky že nekomunikuje a nespolupracuje se spolužáky. Každý den bylo něco špatně, pořád. Ať spal, nebo nespal, ať jedl, nebo nejedl, pořád bylo něco špatně. Nicméně nikdy z jejich strany nepadl návrh pomoci. Ten 1. rok byl otřesný, pak další, syn tam byl déle, protože je podzimovej, tak další rok ho přeložili do jiné třídy, kde byla paní asistentka kvůli jinému děťátku, který tam mělo cukrovku. Tam mi řekla paní učitelka, že ho měla ráda, takže ta si nad ním vzala ochrannou ruku a tak jako to s ním trošku, bych řekla, že uměla a tak nějak jako tolerovala ty jeho výkyvy.


Další zkušenosti:

Učitelka synovi Roberta uzpůsobovala styl výuky.

Učitelky měly ve školce syna
Kláry rády, ve škole motivace chyběla.

Učitelka syna
Hanky ho měla opravdu ráda, vnímala hlavně jeho lepší stránku.

Paní učitelka syna
Hanky B. hledala důvod proč tolik zapomínal.

Dcera
Evy dostala poznámku za lhaní, protože nemohla najít žákovskou knížku.

Pro Robertova syna bylo náročné komunikovat s učitelkou před celou třídou.

Petra od učitelů dostávala za syna vynadáno. Pomohl přestup do jiné třídy ve školce.