Bára pracovala v organizaci, která se specializuje na pomoc lidem s trpícími duševními obtížemi a krizemi. Její hlavní pracovní náplní bylo poskytovat podporu a pomoc mladým lidem ve věku 11 až 25 let, kteří se potýkali s různými psychickými obtížemi a krizemi.
Práce s touto cílovou skupinou byla pro Báru náročná, protože mladí lidé často nechtěli přijmout pomoc nebo sdílet své problémy. Barbora se snažila osvětlit, že hledání podpory a řešení může být prospěšné a že se nikdo nemusí cítit odsouzený nebo stigmatizovaný. Důležité pro ni bylo budování důvěry a respektu mezi ní a klienty. Snažila se klientům přiblížit význam péče o duševní zdraví a pomoci jim porozumět, jak pečovat o svou psychickou pohodu.
Kromě vysokoškolského vzdělání Bára rozšiřovala své dovednosti díky psychoterapeutickému výcviku a samostudiu, účastnila se také různých vzdělávacích kurzů a učila se postupně zvládat náročné situace prostřednictvím praxe, reflexe a supervizí. Bára navrhovala zvýšení osvěty a psychoedukaci ve školách, aby se studenti lépe seznámili s problematikou duševního zdraví a lépe porozuměli svým spolužákům s problémy. Zaznamenala rozmanité reakce spolužáků na klienty s duševními problémy. Někteří spolužáci byli ohleduplnější a snažili se dětem s poruchami pomoci, zatímco jiní projevovali nedostatek pochopení nebo dokonce šikanu.
Práce v týmu Báře přinášela možnost sdílet zkušenosti a hledat společná řešení.
Vyhovovala jí práce v týmu, kde byli různí odborníci, protože to umožňovalo komplexní a efektivní přístup k léčbě klientů. Mladým lidem s duševními potížemi doporučila neotálet s hledáním pomoci a mluvit o svých problémech. Rovněž vzkázala pedagogům, rodičům a dalším odborníkům, aby podporovali otevřenou komunikaci ohledně duševního zdraví a včasného zasahování.
Příspěvky