Barbora vystudovala obor zdravotní sestry a měla zkušenost s dětmi s psychickými potížemi. Pracovala ve školském prostředí, kde se aktivně zapojovala do projektu, který se zaměřoval na práci s dětmi s duševním onemocněním a snažila se o jejich integraci. Barbora byla schopna správně naslouchat, komunikovat, vnímat detaily a poskytovala citlivou podporu pro zlepšení duševního zdraví dětí. Kladla důraz na opravdový zájem o děti a lidi obecně, což považovala na důležité pro pracovníky ve zdravotnictví. Zaměřovala se na porozumění a individuální potřeby dětí v třídním kolektivu a podpořila jejich začlenění.
Barbora hovořila o potřebě zlepšení v oblasti školství. Podle ní bylo zejména nezbytné zvýšit povědomí pedagogů o duševním zdraví dětí, a přála si, aby byla věnována pozornost rozvoji sociálních dovedností a životních zkušeností. Navrhovala, aby se školy více zaměřily na sociální a duševní aspekty vzdělávání a poskytly lepší zázemí školním psychologům. Barbora podporovala a oceňovala práci školního psychologa, který poskytoval potřebnou podporu dětem s psychickými problémy. Spolupráci s multidisciplinárním týmem Barbora vnímala pozitivně, protože každý odborník přinášel svůj jedinečný pohled a specializaci do procesu řešení.
Příspěvky