Zpět na Volný čas studentů se specifickými vzdělávacími potřebami

Podle trenéra Jirky byli svěřenci s poruchami pozornosti nadprůměrně pohybově nadané.

Jirka

  • Věk pedagoga v době rozhovoru: 31 let

Textová verze


T: Jak jsou na tom po té sportovní stránce ti, co si s nimi měl zkušenost?

P: Většinou dobře, většinou jako nadprůměrně, i bych řek vysoce nadprůměrně, pohybově celkově. I reakčně odhadově si myslím, že dobrý. To si myslím, že pro sport ty děti nadané jsou. Myslím vesměs, nevím, mohla to být náhoda, protože většinou jako na tenis většinou děti, který chtěj nějak sportovat, není to samozřejmě pravidlo, ale většinou to byly nadprůměrné děti.


Další zkušenosti:

PodleTomáše pomáhala studentům se specifickými vzdělávacími potřebami každá řízená pohybová aktivita.

Podle trenéra Jirky byli svěřenci s poruchami pozornosti nadprůměrně pohybově nadané.

Jitka B. učila studentku se specifickými vzdělávacími potřebami, která měla velmi dobrý hudební sluch.

Klára oživila výuku kresbami svého studenta se specifickými vzdělávacími potřebami.

Jarmila popisovala, že její studenti na mimoškolních aktivitách pracovali úžasně.

Marin popisoval, že se akce mimo dětský domov skoro vždy povedly a vraceli se všichni spokojení.