Marin doporučoval studenty se specifickými vzdělávacími potřebami chválit i za maličkosti.
P: Rozhodně vědět, že to dítě ten problém má. A pracovat přesně s tou myšlenkou, že netlačit na ty děti. Pochválit je za cokoliv. I za to že třeba když zlobí v uvozovkách, když zlobí a zase si sedne, tak ho pochválit za to, že si sednul. Protože jemu to dělá radost. Nebo když se mu něco podaří, tak si myslí, že hrozně moc jim pomáhá ta pochvala, aby měly ten pocit toho, že něco udělaly dobře. Přes to svoje neustálý nesoustředění se, tak oni se dokážou soustředit chvilku. Tak i za tu chvilku jako, si myslím, je dobrý pochválit. Ohodnotit, že je dobrý. Protože já jsem, nikdy jsem se nesetkal s tím, že bych, když se řeklo, že je něco špatně, že by to k něčemu vedlo. Vždycky to vedlo jenom k tomu, že se to vystupňovalo v hádku, výbuch osobnosti. A šlo všechno, co se dělo předtím, to dobrý, tak šlo najednou pryč.