Zpět na Rady, doporučení a vzkazy

Robert doporučoval individuální přístup ke studentům se specifickými vzdělávacími potřebami.

Robert

  • Věk pedagoga v době rozhovoru: 52

Textová verze


P: Přesný individuální přístup, který se týká jak práce, tak hodnocení, tak komunikace. Takže ono se to řekne jednoduše, ale v podstatě jsou to desítky, možná stovky opatření v jednotlivých aktivitách. Aby dostávali práci, který jsou schopný, aby dostávali, aby měli pravidla, kterým rozuměj, aby cítili podporu. Oni musí cítit pozitivní vztah, ale už to často neplatí. Učitel nemá rád nejzlobivější dítě ve svý třídě? A tak dále. To znamená, pokud učitel bude pracovat s každým dítětem přísně individuálním přístupem, což jde i ve veřejný škole, tak jakýkoli dítě, včetně těchto (se specifickými vzdělávacími potřebami) bude dostávat to, co potřebuje, bude dělat práci, na kterou stačí, bude pozitivně hodnocený, posilovaný. To je základ všeho.


Další zkušenosti:

Robert doporučoval individuální přístup ke studentům se specifickými vzdělávacími potřebami.

Marin doporučoval studenty se specifickými vzdělávacími potřebami chválit i za maličkosti.

Jitka doporučovala zapojit do výuky více pohybových aktivit pro celou třídu.

Robert vzkazoval učitelům, že by při výuce měli pro své studenty vytvořit příjemné prostředí k učení.

Marin doporučoval, aby studenti cítili podporu od svých rodičů.

Antonín by byl rád, kdyby pedagogové brali studenty se specifickými vzdělávacími potřebami z holistického pohledu.

Robert studentům se specifickými vzdělávacími potřebami vzkazoval, aby nepřestávali dávat učitelům najevo, jaká je jejich výuka.