Zpět na Volný čas studentů se specifickými vzdělávacími potřebami

Jitka B. učila studentku se specifickými vzdělávacími potřebami, která měla velmi dobrý hudební sluch.

Jitka B.

  • Věk pedagoga v době rozhovoru: 53

Textová verze


P: Moje zkušenost poslední s jednou šestiletou velice šikovnou slečnou, kterou jsem slyšela. Já jsem jí říkala vždycky, že má uši jak netopýr. Opravdu slyšela, i když sem zazpívala falešně jenom né o čtvrt tónu, ale o nějakou setinku. Zahrála na flétničku, hned mě opravila nebo se zeptala, co to tam hraju. Slyšela opravdu velice dobře. Slyší do teďka velice dobře, ale při tom, když měly jsme spolu něco vytvářet, tak ze začátku vůbec nebyla schopná. A já jsem nemohla pořád přijít na to v čem to je. Takže jsem přišla na dvě věci, co je pro ni, pro tyhle děti úplně klíčový, zvlášť tím, že většinou na hudebku nebo ke mně chodí odpoledne. Jsou unavený, opravdu jsou unavený po celým dni. Zvlášť tyhle děti ještě navíc po celým dni.


Další zkušenosti:

PodleTomáše pomáhala studentům se specifickými vzdělávacími potřebami každá řízená pohybová aktivita.

Podle trenéra Jirky byli svěřenci s poruchami pozornosti nadprůměrně pohybově nadané.

Jitka B. učila studentku se specifickými vzdělávacími potřebami, která měla velmi dobrý hudební sluch.

Klára oživila výuku kresbami svého studenta se specifickými vzdělávacími potřebami.

Jarmila popisovala, že její studenti na mimoškolních aktivitách pracovali úžasně.

Marin popisoval, že se akce mimo dětský domov skoro vždy povedly a vraceli se všichni spokojení.