Zpět na Volný čas studentů se specifickými vzdělávacími potřebami

Klára oživila výuku kresbami svého studenta se specifickými vzdělávacími potřebami.

Andrea

Textová verze


P: Třeba jeden z těch kluků uměl krásně kreslit. Ale on si čmáral pořád. On si čmáral v hodinách. On si čmáral o přestávce, pořád. A samozřejmě, co udělaly některé učitelky, nebo co by udělaly, tak nečmárej, chytly mu to, strčily někam, vyhodily. Ale já jsem si říkala, ale když on tak pěkně kreslí, a fakt krásně, protože které děcko vám v třetím ročníku nakreslí prezidenta. My jsme něco probírali a on čmáral. Najednou tam byl prezident a opravdu byl k poznání. Opravdu to šlo vidět, že je to on. Protože před sebou tam měl prezidenta na obraze, takže to uměl. Tak jsem si říkala jo, u něho to kreslení využiji. Takže jsem to využívala tak, že když jsme třeba něco probírali, tak jsem ho poprosila: „Nakresli nám něco k tomu tématu“, nebo „Zkus nám nakreslit, jak to tam tenkrát bylo, jak to probíhalo“, jo anebo třeba „Zkus nám to zvíře nakreslit”, v přírodovědě. Perfektní.


Další zkušenosti:

PodleTomáše pomáhala studentům se specifickými vzdělávacími potřebami každá řízená pohybová aktivita.

Podle trenéra Jirky byli svěřenci s poruchami pozornosti nadprůměrně pohybově nadané.

Jitka B. učila studentku se specifickými vzdělávacími potřebami, která měla velmi dobrý hudební sluch.

Klára oživila výuku kresbami svého studenta se specifickými vzdělávacími potřebami.

Jarmila popisovala, že její studenti na mimoškolních aktivitách pracovali úžasně.

Marin popisoval, že se akce mimo dětský domov skoro vždy povedly a vraceli se všichni spokojení.