Pro Honzu bylo náročné navazovat vztahy ve třídě. Měl kamarády spíše mimo ni.
P: Je to takový paradox. Já ve třídě mám asi 3-4 kámoše. Ale po zbytku školy mám minimálně takovejch dobrejch 20. Jsou v nižším stupni, ve vyšším stupni. Já se kámoším mimo moji třídu, se kámoším hlavně s děckama. I dokonce z nový mám kámoše.
T: A čím bys řekl, že to je? Že ve třídě jsou jenom 3 a potom po škole jich je hodně?
P: Nevím. To vám teda neřeknu, to nevím.
T: Jakože v tý třídě to jde nějak hůř navázat ty kamarádský vztahy?
P: Jo, tam to jde hůř, protože tam jsou jiný elementy, který na sebe přitahujou více tý pozornosti. A více lidí se s nimi chce kamarádit, protože vypadají nabušeně, ale přitom nejsou nabušený. Třeba tam je kluk v naší třídě kluk, kterej dělá strašnej bordel v hodinách. To je takovej ten největší element. Všichni se ho bojí. A von mi dělal, že jsem – že mi házel odpadky do aktovky. Řekl jsem to třídní, od tý doby to nedělá. Von vypadá jako nabušeně, ale přitom není.
T: Že to tak maskujou.
P: No, přesně. Maskujou se.