Zpět na Vztahy se spolužáky

Honzu brali kamarádi jako akčního člověka.

Honza

  • Věk studenta v době rozhovoru: 15 let

Textová verze


T: Jakou pozici máš v tom kolektivu při těch sportech? Jak Tě berou a jak to jde tam?

P: Jako kdyby takového toho akčního člověka. A oni mě berou jako člověka, kterej jde do všeho, že to nějakým způsobem vyhrajem. Já všechno beru pozitivně.

T: Jsi jako opora v tom týmu.

P: No, jo.

T: To zní, jakože by na tebe bylo spoleh při hře.

P: Bylo, bude, je spoleh.


Další zkušenosti:

Pro Honzu bylo náročné navazovat vztahy ve třídě. Měl kamarády spíše mimo ni.

Dia vnímala, že jejich třídní kolektiv byl rozdělený na různé party.

Podle Jakuba měli ostatní těžkosti pochopit, jaké to je mít ADHD.

Vojta dokázal ve třídě udělat srandu a nevadilo mu, když za to dostal poznámku.

Marco do sedmé třídy do kolektivu nezapadal.

Honzu brali kamarádi jako akčního člověka.

Dia se dokázala vžít do problémů jiných.

Vojta uměl díky své emocionalitě druhé lépe pochopit a pomoct jim.

Marcovi pomohla terapeutická skupina v oblasti navazování kamarádských vztahů.