Zpět na Komunikace rodičů se školou

Petra byla ráda v telefonickém kontaktu s třídní učitelkou i asistentkou svého syna.

Petra

  • Věk rodiče v době rozhovoru: 45 let

Textová verze


P: My s paní třídní si věčně povídáme, když potřebujeme, není vůbec problém. Ona nemá potřebu mně telefonovat, syn nedělá nic takového, že bychom museli řešit nějaký věci, to ne. To spíš loni, když byla ta paní asistentka taková úmorná, tak to vobčas paní asistentka zavolala, měla tendenci si mně postěžovat, tak jsem se jí omluvila. Syna jsem sprdla, a tak byl zase chvíli hodnej, a pak zase.


Další zkušenosti:

Syn Kláry se na běžnou základní školu dostal díky inkluzi.

Julie popisuje neústupnost v rozhodnutí paní ředitelky, když dostal syn dvojku z chování

Robert ve škole mohl vysvětlit, jak syn věci prožívá a čím je důležité se u něj zabývat.

Klára s učitelkou syna komunikovala přes email a deníček.

Petra byla ráda v telefonickém kontaktu s třídní učitelkou i asistentkou svého syna.

Robert si přál, aby s ním učitelé komunikovali nejen na třídních schůzkách.

Pro Roberta bylo důležité, aby učitelé rozuměli projevům ADHD a jednali se synem individuálně.

Eva vnímala, že diagnózu ADHD někteří učitelé nepřijímali.

Michaela potřebovala od učitelky vysvětlení, proč jí nefunguje spolupráce s jejími dětmi.