Zpět na Komunikace rodičů se školou

Robert si přál, aby s ním učitelé komunikovali nejen na třídních schůzkách.

Robert

  • Věk rodiče v době rozhovoru: 46 let

Textová verze


P: Ta komunikace mezi školou a mnou není jiná, mezi mnou, mezi náma jako rodičema a tou školou není jiná než na třídních schůzkách. Vždycky, když je nějaký problém, tak je to vyvolaný náma. Já jsem, i když sem je k tomu vybízel, tak sem nikdy necejtil ochotu vlastně tu komunikaci řídit jako obousměrně.

T: Co tím myslíte obousměrně?

P: To znamená jako typicky, taky je to samozřejmě moje chyba, že jsem je k tomu nikdy nedonutil, ale prostě nám by hrozně pomohlo, kdybychom každej den věděli, co dostali za úkol, abych já měl kontrolu, co von si napsal. On má problém s tím, že si nezaznamená nebo to ani nepostřehne v tý škole, takže kdyby prostě každej učitel buď do nějakého notýsku, nebo do mailu napsal.


Další zkušenosti:

Syn Kláry se na běžnou základní školu dostal díky inkluzi.

Julie popisuje neústupnost v rozhodnutí paní ředitelky, když dostal syn dvojku z chování

Robert ve škole mohl vysvětlit, jak syn věci prožívá a čím je důležité se u něj zabývat.

Klára s učitelkou syna komunikovala přes email a deníček.

Petra byla ráda v telefonickém kontaktu s třídní učitelkou i asistentkou svého syna.

Robert si přál, aby s ním učitelé komunikovali nejen na třídních schůzkách.

Pro Roberta bylo důležité, aby učitelé rozuměli projevům ADHD a jednali se synem individuálně.

Eva vnímala, že diagnózu ADHD někteří učitelé nepřijímali.

Michaela potřebovala od učitelky vysvětlení, proč jí nefunguje spolupráce s jejími dětmi.