Zpět na Volný čas studentů se specifickými vzdělávacími potřebami

Podle Tomáše pomáhala studentům se specifickými vzdělávacími potřebami každá řízená pohybová aktivita.

Tomáš

  • Věk pedagoga v době rozhovoru: 32 let

Textová verze


P: Určitě každá aktivita, která je řízená pomáhá. Zvlášť pohybová pro tady ty děcka, protože potřebují víc pohybu než ostatní děti. U nich si myslím, že se u toho uvolní, uklidní. Plus trénují tu pozornost. Plus trénují, jak by se měli chovat jinde. Jinak je tam to dítě jenom s tím jedním trenérem. Tak nemá tolik příležitostí, nemá tolik podnětů dělat jiné věci. Určitě mu to pomáhá z více hledisek. To ne jenom ta daná aktivita, to jenom tím, že se pohybuje, tak mu to pomůže.


Další zkušenosti:

PodleTomáše pomáhala studentům se specifickými vzdělávacími potřebami každá řízená pohybová aktivita.

Podle trenéra Jirky byli svěřenci s poruchami pozornosti nadprůměrně pohybově nadané.

Jitka B. učila studentku se specifickými vzdělávacími potřebami, která měla velmi dobrý hudební sluch.

Klára oživila výuku kresbami svého studenta se specifickými vzdělávacími potřebami.

Jarmila popisovala, že její studenti na mimoškolních aktivitách pracovali úžasně.

Marin popisoval, že se akce mimo dětský domov skoro vždy povedly a vraceli se všichni spokojení.