Antonín by byl rád, kdyby pedagogové brali studenty se specifickými vzdělávacími potřebami z holistického pohledu.
P: To znamená, že by musel být za prvé naprosto natvrdo vyškolený personál. To je první věc. Protože jak může být, jak může nevyškolený personál pracovat s dítětem, když jako neví, co to je. To taky nejde. Je potřeba opravdu, aby univerzity věnovaly přípravě budoucích etopedů značnou pozornost. Aby je naučily to opravdu brát to dítě z holistického pohledu a ne jenom, že to je nepříjemná zkouška. No, a pokud by se upravil, pokud by se vyškolil personál, a poskytly se tomu dítěti potřebný podmínky, jako například upravit terapii, nabídnout jim terapie, mít tady psychologa, psychologickou podporu, pravidelnou, terapeutickou. Tak potom učitelé, doučovatelé, příprava jako taková, aby byla modifikována na tuto metodu, protože zase, jak můžeme chtít po našem kamarádovi z vršku, aby se doučoval standartním pří- způsobem, který spočívá v tom, že 45 minut sedím na prdeli a poslouchám učitele. I když sem zaplatil to doučování, on to doučování není schopen, jakým způsobem absorbovat.