Zpět na Rady, doporučení a vzkazy

Robert studentům se specifickými vzdělávacími potřebami vzkazoval, aby nepřestávali dávat učitelům najevo, jaká je jejich výuka.

Robert

  • Věk pedagoga v době rozhovoru: 52

Textová verze


P: V podstatě, co bych jim vzkázal asi nevím. Asi myslím si, že oni, já myslím, že oni žádný vzkazy nepotřebujou. Mám takový pocit, že oni jsou takoví kanárci v kleci dobrý nebo špatný výuky. To znamená na těchto dětech poznáte jako na 1., že děláte chybu. Když začnete nudit tady toho žáčka, tak za chviličku byste nudil všechny. Když děláte věc, která ho bude bavit, tak můžete si být jistá, že bude bavit všechny. To znamená oni, ať klidně zůstanou těmi kanárky, kteří, kteří nám budou dávat najevo, jak dobří učitelé jsme.


Další zkušenosti:

Robert doporučoval individuální přístup ke studentům se specifickými vzdělávacími potřebami.

Marin doporučoval studenty se specifickými vzdělávacími potřebami chválit i za maličkosti.

Jitka doporučovala zapojit do výuky více pohybových aktivit pro celou třídu.

Robert vzkazoval učitelům, že by při výuce měli pro své studenty vytvořit příjemné prostředí k učení.

Marin doporučoval, aby studenti cítili podporu od svých rodičů.

Antonín by byl rád, kdyby pedagogové brali studenty se specifickými vzdělávacími potřebami z holistického pohledu.

Robert studentům se specifickými vzdělávacími potřebami vzkazoval, aby nepřestávali dávat učitelům najevo, jaká je jejich výuka.