Tomášovi ulehčovalo práci při tělocviku, když si vytvořil skupinky a určil vedoucího.
P: Občas si člověk neví rady, učí se od nich. Furt musím přemýšlet, jak bych to mohl zdokonalit, jednotlivý cvičení, co bych mohl zlepšit. A po 4letý praxi jsem zjistil, že strašně dobře funguje ve třídách na tělocviku, že si udělám určitý skupiny a že tam mám jednoho vedoucího. Silného žáka, který vždycky velice dobře funguje a v každý třídě, udělám třeba příklad 4 skupiny a teď 4 silný žáky vždycky a do každý skupinky dám jednoho slabšího žáka. Tím pádem v každý skupince je jeden silný žák, jeden slabší. Ten silný žák se o toho slabšího žáka stará. Já mu to dopředu řeknu: „Hele máš tady žáka, který není úplně silný, který bude mít problémy, ty s ním budeš mít problémy, ale veď si to. Musíš mi pomoct, protože když mi nepomůžeš, tak já mu budu věnovat většinu času v hodině.“ Takže to je, naučil jsem se to ale po 4letý praxi ve školství.