Klára ocenila, že se po roce práce její student naučil řešit situace se spolužáky jinak.
P: Když jsem byla u toho posledního a než sem tam přišla, tak dělali sociometrii té třídy s psycholožkou a ten můj chlapec vyšel úplně v záporných číslech. Nikdo ho tam nesnášel, byl úplně na chvostu té třídy. A po roce té práce se dostal na prostředek. Už ho děti nevnímaly tak negativně jako předtím a už se s ním i více bavily. Ale bylo to i tím, že jednak oni mu porozuměli a jednak ten chlapec se učil řešit situace jinak. Takže k napadání dětí, k té agresivitě už tak často nedocházelo a nedocházelo ani k tomu, že by nemusel dělat. Oni viděli, že sice má výhody nějaké, ale musí dělat stejně jako ti ostatní a musí se chovat stejně jako ti ostatní. Takže to, že dostal toho asistenta mu pomohlo si myslím v jeho případě nebo v případě tady těch agresivních dětí a těch výbušnejch se dostat do normálu. Protože tam byl někdo, kdo by dohlídnul na to, že tohle se nedělá, tohle není okej.