Jarmila o ADHD otevřeně mluvila s celým kolektivem.
P: Mluvím i s celým kolektivem, protože když ty děti nastoupí do kolektivu. Ony ty děti jsou hrozně takové, že se rády sledují. A sledují i toho učitele, jak přistupuje k jednotlivým žákům a oni potom když jim to neřeknete a neinformujete je o tom, proč vy k tomu dítěti se chováte tak, když on třeba se chová neadekvátně a vy teda nezareagujete, jak by si asi představovaly nějak tvrději, tak oni se hned dívají a řeknou: „Je, tak on to udělal a tomu paní učitelka nic neřekla a já, když to udělám, tak mně teda jako to dá najevo jinak a přísněji a tvrději?“ Tak musíte jim to říct zkrátka a dobře, že teda to dítě trošku se liší, my ho máme rádi, protože je to náš spolužák, my s ním budeme kamarádit, budeme si s ním hrát a učit se. Ale je to tak, že on za své chování některé nemůže. A ty děti to přijmou. A nevyzvedat vlastnosti ty horší toho dítěte, ale najít na něm něco dobrého a vyzvednout to lepší.