Eva byla ráda, že asistentka pomáhala dceři dělat zápisky, když na ní přišel útlum.
P: Tady místní, takže ne nějaký úplně náročný, výběrový gymnázium to ne, ale přece jenom o něco náročnější než základka. Nicméně šla tam celá skupina deseti dětí, jejich spolužáků. Ona chtěla být s nimi Přijímačky udělala bez problému. Přišlo mi, že není důvod, proč by tam neměla chodit. Ale sešlo se to s tím, že souběžně s přechodem na tu školu na ni uhodily další problémy. V tý škole se naštěstí setkala s perfektní paní učitelkou se vstřícným přístupem. Opravdu maximálně vstřícným. Znali i to pozadí, že opravdu se má s čím vyrovnávat. Takže na ní brali maximální ohledy. S tím zhoršením toho stavu dostala z pedagogicko-psychologické poradny dovolení mít asistentku na dvacet hodin týdně. Tam si naštěstí s paní sedly, takže to jí hodně pomohlo. Paní sedí vedle ní, když vidí, že má útlum, píše si zápisky. Když se dcera probudí, přisune jí zápisky. Pomáhá jí přepsat si je do sešitu.