Neustálá kontrola podle Petry nebyla účinným přístupem k dítěti.
P: V 5. a 6. třídě měl asistentku a loni už to vůbec nefungovalo, paní asistentka k němu měla spíš takovej miminkovskej styl. Kontrolovala syna. Ten na ní byl alergický. Vyvrcholilo to v to, že mně paní třídní řekla, že je syn dál, než paní asistentka. Tak to mně přišlo komický, nicméně já jsem o to stála, syn jí nechtěl mít už loni, já jsem o to fakt stála, protože jsem měla pocit benefitu pro něj Ale loni se to nepotvrdilo a už jsem nebyla schopná v tý škole to vykomunikovat, že by ji syn už neměl, protože jim se hodila, na něj to bylo napsaný a voni měli podstatně problémovější děti ve třídě ať už učením nebo chováním. A od toho je asistent pedagoga, je sice napsaný na syna, ale asistent pedagoga, takže tím pádem tam byl.