Podle Zdeňka není nic horšího než neřešený problém.
Jestliže se to dítě stane agresivním, tak vždycky by ten rodič měl přemýšlet o tom, proč to tak je, co je tím spouštěčem. A další věc, není nic horšího než hnijící problém. To znamená, že pokud to dítě má s agresivitou potíže a vidí to škola, vidí to rodiče, tak je opravdu dobré včas kontaktovat nějakého odborníka, který s tím umí pracovat. A když se to dítě podchytí včas a je motivováno třeba pro tu změnu, i ten rodič je motivován, je to to nejlepší. Takže skutečně to je první věc, nenechat to hnít.
Pokud učiteli někdo nahlásí podezření na šikanu, je podle Marka důležité, aby si pedagog všechno podrobně zapsal.
Magda se při řešení situací, ve kterých hrála roli agrese, snažila nejdříve zjistit kontext celé situace.
Jakub se s klienty snažil vždy jednat narovinu a nic si nenalhávat. Hovořil o důležitosti dávat dětem a adolescentům jistotu, že vše je řešitelné.
Podle Marka se řešení závažné šikany neobejde bez práce se skupinou. Často se ale zapomíná na individuální práci s jednotlivými aktéry.