Andree asistentka pedagoga spíše starosti přidělávala.
P: A naopak třeba jedna paní asistentka, s kterou máme zkušenosti byla taková, že pořád čekala, co jí kdo připraví. Spíše, než aby nám pomohla, tak nám přidělávala starosti. Přidělávala práci v tom, že ve třídě byli 2 žáci, kteří opravdu potřebovali, aby je někdo vedl, aby učitelce s nimi pomáhala. Ona vždy čekala, až jí sama řekne učitelka. „Teď byste měli dělat to.“ „Prosím tě, běž s ní dělat něco na koberec, jo.“ Dokonce jí musela i donést do ruky pomůcky s kterými má pracovat. S některými pomůckami se vůbec nenaučila pracovat. Neumí třeba na počítači. Přitom i na tom počítači je tolik pěkných programů pro takové žáky. Nebo když chtěla učitelka, aby jí vyhledala na počítači obrázky, tak to nedokázala. Takže vůbec nebyla při ruce. Spíš to bylo jako by tam bylo další dítě navíc. Ona se o ty 3 děti měla starat, které potřebovaly prostě péči, no. Nebo zvýšenou, individuální víc.