Jirka by si přál, aby trenérské kurzy obsahovaly více praxe se svěřenci s ADHD a jinými specifickými potřebami.
P: Ne, neučí, o tom vám vlastně nikdo nic neřekne. Na trenérském kurzu se řeší jiné věci. Co se týče pedagogických, tak si myslím, že tam toho je málo. Když už, tak obecně, hodně obecně. Asi tak, to je všechno.
T: Takže doporučení, kdybys mohl udělat nějaký doporučení pro ty trenérské školy?
P: Víc praxe určitě. Zaprvé trenérský školy se hrozně zaměřují jenom na to, že máme všichni profesionální hráče, což je škoda. Málokdo si připouští, že spousta trenérů nemá závodní hráče, anebo je má půl napůl s rekreanty nebo s dětmi s ADHD. Každý z nás se může setkat s dítětem s ADHD. Myslím si, že většina trenérů se s ním setkala a je to pak na každým. Máme naštěstí od pedagogů ve škole větší volnost. Nemusíme tam to dítě za každou cenu trpět, ale jinak se s tím musíme vypořádat úplně sami. Můžeme se k tomu postavit různě. Můžeme se k tomu postavit aktivně nebo pasivně. Že se s nimi snažit nebudeme a nějak to tam přežijeme. Je to na každým.