Zpět na Zvládání práce se studenty se specifickými vzdělávacími potřebami

Jirka měl v práci zkušené kolegy, se kterými se mohl poradit.

Jirka

  • Věk pedagoga v době rozhovoru: 31 let

Textová verze


P: Tak chodil sem 2 roky na terapie. Tam jsem to hodně probíral. Tak mi to minimálně pomohlo srovnat si myšlenky. Celkově náš kolektiv je super v tom, že máme kolegy, kteří s tím mají zkušenosti. Mám s kým se o tom pobavit, což si myslím, že je dobrý. Myslím si, že kdybych to neměl, bylo by to dost těžké.


Další zkušenosti:

Když se Jitka B. cítila bezmocná, pomáhalo jí vést vnitřní dialogy.

Tomáš se snažil předcházet problémům tím, že se zaměřil na studenty se specifickými vzdělávacími potřebami od začátku výuky.

Marinovi dělal v práci radost každý malý krůček.

Kláře by se líbila kombinace slovního a klasického hodnocení.

Jitka doporučovala zavést systém, kdy mají učitelé prostor pro relaxaci.

Pro Tomáše by byl ideální počet ve třídě 20 studentů.

Podle Jitky by si měli lidé práci učitelů více vážit.

Jirka by si přál, aby trenérské kurzy obsahovaly více praxe se svěřenci s ADHD a jinými specifickými potřebami.

Jirka měl v práci zkušené kolegy, se kterými se mohl poradit.

Jitka B. si přála více teambuildingových aktivit a více komunikovat s kolegy.