Jitka B. si přála více teambuildingových aktivit a více komunikovat s kolegy.
P: Já si pořád myslím, že na školách by bylo super, kdyby fungovalo něco jako supervize pro učitele. Jednou, dvakrát do měsíce se sejít s někým zkušeným nebo s prostředníkem. Mít možnost si to v klidu prodebatovat, vidět různý pohledy na věc, inspirovat se. Zatím moje zkušenost učitelská je o tom, že jsme hodně zahrabaný s dětmi. Přestávky jsou kraťounký, ty věnujeme zase většinou dětem a ta vzájemná komunikace mezi námi jako dospělými je dost ochuzená. Potřebovali bychom i prostor být spolu jako dospělí. Vyjet na výlet společně. V jiných firmách mají třeba teambuildingový aktivity. Myslím si, že by nám to hodně prospělo. Určitě jsou školy, kde to je a rozhodně se to osvědčuje. Myslím, že by nám prospělo mít čas pro sebe jako pro kolektiv. Nebýt jenom my a děti. Mít i tu možnost vidět se z venku očima někoho jiného. Protože, když jsme na poradě, tak zase mluvíme o dětech. A my bychom potřebovali mluvit taky o nás a jak nám to jde a jaký my taky máme starosti. To mi třeba v našem povolání chybí. To si myslím, že by nám prospělo.