Zpět na Rodiče o asistentech pedagoga

Julie ocenila, že jí asistent informoval o tom, co se každý den ve škole událo.

Julie

  • Věk rodiče v době rozhovoru: 38 let

Textová verze


P: Vrátíme se, to je to co jsem říkala, že budu hrozně skákat. Takže pod asistentem to fungovalo tak, že mně potom každej den dal seznam věcí, co dělali ve škole, takže my jsme potom ještě kromě toho, že jsme probírali všecky situace, co se staly, tak jsme ještě hodiny a hodiny seděli doma a dělali úkoly do školy. Přestože v  posudku z psychologicko-pedagogické poradny bylo napsaný, že se mu to má upravovat, já jsem mu ani  ulevovat nechtěla, protože vím, že na to intelektuálně má, tak jsem jako ani nechtěla.


Další zkušenosti:

Syn Julie získal asistenta skrze pedagogicko-psychologickou poradnu.

Podle Kláry se přidělení asistenta pedagoga v mateřských školách stalo běžnou záležitostí.

Pavla vnímala asistenta pedagoga v logopedické školce jako velkou pomoc.

Eva byla ráda, že asistentka pomáhala dceři dělat zápisky, když na ní přišel útlum.

Použití fyzické síly na syna Julie nefungovalo.

Neustálá kontrola podle Petry nebyla účinným přístupem k dítěti.

Michaela vnímala, že její děti raději komunikovaly s asistentkou než s vrstevníky.

Julie ocenila, že jí asistent informoval o tom, co se každý den ve škole událo.

Podle Kláry by měl být asistent empatický, vnímavý a důsledný.