Díky asistentovi pedagoga se Tomáš mohl věnovat celé třídě.
P: Co se týká asistentů pedagogů mám s nimi zkušenosti. Naše škola má zkušenosti a za mě je to strašně efektivní. Mně se to hrozně líbí. Já teda jsem byl pozitivní, ještě před tím, než jsem se s tím setkal, protože si myslím, že ten dospělý člověk tomu jednomu dítěti strašně pomůže. A hlavně se postará o to, aby nerušil ostatní. Protože v době, kdy to jedno dítě s ADHD, kdy ten žák ruší, tak učitel strhává veškerou pozornost na něj a samozřejmě toho zneužívají i žáci, kteří normálně nemají problém.
T: Že se mu teda věnuje, aby nerušil zbytek třídy a co ještě?
P: Já s tím mám hrozně dobrý zkušenosti. Ty děcka podle mě po pár měsících daleko lépe fungují. Vřele doporučuji.
T: V čem ještě pomáhají těm dětem? Říkáš k udržení pořádku ve třídě. Co je jejich náplň práce?
P: Já si myslím, že ten učitel se potom nemusí tolik věnovat žákovi se specifickými potřebami, protože to za něj udělá asistent. Když dítě nepracuje, tak tam přijde ten asistent a řekne žákovi: „Hele, víš, co máš dělat?“ „Nevím.“ „Tak já ti to vysvětlím, protože já jsem dával pozor. Ty jsi pozor nedával. Pojď, půjdeme si to znova vysvětlit“. A ten učitel se může věnovat daleko více ostatním. Druhý učitel v tělocvičně, druhý učitel ve třídě je strašně dobrý.