Kláře by se líbila kombinace slovního a klasického hodnocení.
Potřebují ohodnotit svou práci. I my dospělí potřebujeme, aby nám někdo řekl: „Jo, děláš to dobře.“ Takže si myslím, že úplně se oprostit od ohodnocení není dobré. Co mně by se líbilo je kombinace slovního hodnocení a klasické známky. Aby tam bylo napsáno: „Jo, máš za tři, ale tohle všechno ti jde. Tohle všechno by ti mohlo jít, kdyby si kousek přidal. Tohle to by tě stálo asi hodně práce. To bys byl fakt borec, kdyby si zvládnul.“ Aby oni věděli, že není trojka jako trojka. Že v něčím případě může být trojka velký úspěch. Je to super, že máš tři a jdeme to oslavit. V jiném případě může být trojka velké zklamání. Takže já bych byla pro, aby to byla kombinace obojího, protože si myslím, že je vždycky za co pochválit. I když je to tři nebo čtyři, tak vždycky tu práci dítě udělalo. Tak já, já bych jako by volila oboje.