Syn Petry si získal spolužáky úspěchy ve škole.
P: Bylo mu vzato ze všech stran. On sice v tom kolektivu byl na okraji a třeba sám řekne, že je outsider, ale ty děcka, bych řekla, že ho tak úplně nevnímají. To je můj názor. On si dokázal s dopomocí té naší maminky, nebo my jí říkáme babika, tak s babikou se dokázal ty věci naučit tak, že byl první ve třídě. Viz třeba vyjmenovaná slova a opravdu je uměl nejlíp, i když třeba v tom písemným projevu by to zmastil. Protože jak je zase dysák (disgrafik). Tak když se to prezentovalo, to mi říkala i paní učitelka, že byl opravdu nejlepší. A tímhle tím on si zase tu třídu získával na svou stranu. Byly to dvě polarity, ale nicméně on jako sociálně s nimi moc není, v tý době neuměl moc komunikovat. Chtěl, aby ty děcka to dělaly podle něho, což nejde. Těch kamarádů nikdy moc neměl.