Zpět na Kolektiv a vztahy s vrstevníky dětí s ADHD

Julie nemohla najít důvod proč syn reagoval agresivně na ostatní děti.

Julie

  • Věk rodiče v době rozhovoru: 38 let

Textová verze


P: Já jsem si říkala: „Ty jo, tak to je paráda, škola, to bude brnkačka“, je to chytrej kluk, takže dobrý. Říjen byl ještě dobrý a pak už to začalo, nějaký ty poznámky, začaly zase fyzický napadení dětí, ošklivý. Takový, že ty děti to nevyprovokovaly, nebo já jsem v tom nebyla to najít. Holčička šla jen okolo, přestože jsem hledala nemohla jsem v tom najít ten důvod. Zjistila jsem, že tam je ten tlak, zjistil, že musí sedět v tý lavici, vyžadovalo se to po něm.


Další zkušenosti:

Julie nemohla najít důvod proč syn reagoval agresivně na ostatní děti.

Syn Petry si získal spolužáky úspěchy ve škole.

Hanka vnímala, že si syn odmítnutí kamarády kompenzoval četbou a poslechem hudby.

Pavla si přála vybrat základní školu tak, aby se syn mohl po vyučování setkávat s kamarády.

Klára pořádala pro syna a další děti vlastní tábor.

Syn Hanky B. se rád kamarádil s chlapcem, který měl také ADHD

Ivana byla pyšná, že syn vydržel s třídním kolektivem až do sedmé třídy i přes specifický způsob komunikace.

Syn Michaela se snažila vysvětlit kamarádům syna, že nerozumí ironii.

Podle Hanky B. si syn neuvědomoval, co vyvolával v ostatních dětech.

Robert si přál, aby pedagog neřešil problémy s jeho synem před kolektivem.