Pokud dochází ve třídě k agresi, je za to podle Katky spoluzodpovědný celý kolektiv.
Marek má rád práci s agresory i oběťmi. Podle něj je v každém člověku kus dobra.
Z hlediska řešení agresivity mezi žáky existují podle Zdeňka 3 základní typy učitelů.
Marie řešila agresivitu žáka na středním odborném učilišti tak, že pozvala jeho rodiče, aby viděli, jak se jejich syn v hodině chová.
Podle Marie je při práci s agresivním žákem důležité, aby byli učitelé jednotní.
Eva popisovala případ šikany, který tak ale na první pohled nevypadal.
Středoškolský učitel Vláďa doporučuje případné agresivní projevy nepřehlížet, a zejména si od žáků udržovat určitý odstup.
Syn Zdeňky měl zkušenosti se šikanou prakticky od prvního stupně – i kvůli svým zdravotním problémům. Na druhém stupni, po přestupu na novou školu, se u něj začaly objevovat poruchy příjmu potravy.
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím